Linda calling!

Det är Fredag... FREEEEDAAAG! Göttit som fasen.

Jag bestämde mig just nu att jag ska sluta tidigare idag. Helt enkelt för att jag är värd det. Jag är värd att få komma hem och chilla innan coola bruttorna entrar mitt hus. Ozzie, Sanna, Ebba, Rosa och Frida ska hem och bli vackra, eller ska jag säga vackrare kanske! Sminkparty för hela slanten blir det iaf.

Vi bowlade med jobbet idag. Lunchaktivitet som vi ska ha lite då och då. Ja tack! Fast vi ska inte bowla varje gång. Jag föreslog laserdoom, röstades dock ner med motiveringarna att det var jobbigt att böja sig ner och att man inte orkade springa så mycket... Har jag sagt att jag är yngst på avdelningen?

Vi ska snart ha en stegtävling på jobbet. Chefredaktören ringde mig. Du SKA va med i vårt lag. Kul tänkte jag! Idag berättade han vilka krav som ställdes på mig... Minst 25000 steg om dagen, "men det klarar du lätt". Japp absolut chefen!

Sista seriematchen i morgon, kanske blir det kval. Längtar lite till innesäsongen!

Snart, snart, snart beger jag mig hem.

Kommentarer
Postat av: Mathias

Inte lätt att vara yngst! Laserdoom som annars är så skoj :D Skoj med lite lunchaktiviteter, synd att man inte kan ha något sådant ute i Finja.



Kände mig ung här om dagen, skulle på "tv-möte" med bostadsrättsföreningarna här i Tyringe. Jag var yngst, den näst yngsta var väll 60+.

2009-10-03 @ 11:12:00
URL: http://fisbook.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback