I dag gör jag debut i MFF tröjan...

... Nej det är ingen lögn!

Ikväll tar jag på mig den himmelsblå MFF tröjan, nummer 10 med ARVIDSSON på ryggen. På Swedbank Arena ska jag sedan visa, MFF spelarna vad jag går för.

Nej, det är fortfarande ingen lögn.

Jag hoppas på ett par värdefulla tips från Rolle Nilsson, och att Wilton, Agon och övriga MFF pågarna tar väl hand om mig.

Jag hoppas också att Svennis, som kommer närvara på matchen ikväll, kan komma med intressanta berättelser och tips inom fotbollens värld.

Nej, jag lovar, det är ingen lögn.

Hur kommer detta då sig. Har jag verkligen gjort en sådan strålande säsong i division 3 att jag får chansen i MFF A-trupp...? NEJ, självklart inte.

Ikväll har MFF stor nätverksträff och invigning av Restaurang 1910. Vi ska träffas klockan 13 idag, då kommer vi få våra MFF matchställ (ARVIDSSON 10) och bli indelade i lag. Matcher kommer sedan spelas, och givetvis kommer MFF spelarna också att lottas in i våra lag. Vid 15.00 kommer finalspelet gå, inne på Swedbank Stadion. Sedan blir det ombyte, mingel och prisutdelning. Därefter trerätters middag och intervju med Svennis. Ska bli riktigt kul.


Kommentarer
Postat av: Mathias

Jag blir faktiskt lite avundsjuk, fast jag inte är intresserad av fotboll. Skulle inte vara fel att ha en tröja med nummer 17 och ARVIDSSON över.



Ha det så jättekul!

2009-10-08 @ 14:17:26
URL: http://fisbook.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback