Hösthelg!

Söndag och helgen lider mot sitt slut, brukar innebära en viss ångestkänsla. Inte för att man ska jobba på måndagen utan bara för att helgen faktiskt är slut. Men det gör inte så mycket idag eftersom jag är L E D I G i morgon. Najs och skönt!

I fredags kom då tjejerna hit för att bli fina. Ruskig skillnad på före och efter. Sååå fina blev vi. Kändes dock lite konstigt att sminka upp sig så fint och sedan bara tvätta av sig det för att gå och lägga sig. Man blev ju RÄTT sugen på att gå ut och partaja lite. Men viktig match satte stopp för dem planerna.


Bild: Rosa, Frida och Sanna, redo att ge sig in i ögonskuggornas djungel!


Bild: Ozzie, fullt koncentrerad!


Bild: Frida, nysminkad och fin!


Bild: Sanna, The Rockstar!


Bild: Såhär söt blev Emma! 


Bild: Ebba med sina sexy lips!

Fick inte lägga upp någon bild på Ozzie, grrrr. Men hon blev lika söt som alla andra! Alla blev så fina så, lite svårt att se på bildern, inte det bästa ljuset!

Lördagen började fint med mysig fika på stan. Latte och praliner bästa möjliga! Lunch hos mamma med mormor och morfar, sedan var magen laddad med kolhydrater inför matchen. Vi gjorde vad vi kunde och vann med 2-0 över Vittsjö. Tyvärr vann Osby över Skurup vilket innebar att de fick kvalplatsen. Å andra sidan är jag inte direkt besviken. Vi är inte redo att gå upp i tvåan och jag tror faktiskt vi hade vunnit kvalet, eftersom den andra trean är mycket sämre. Vi behöver ett år till i trean, spela oss samman och bli lite äldre, få lite erfarenhet. Det var dem värsta matchen någonsin, storm och ösregn. Som jag frös, brrrrrr!



Bild: Såhär ser mina ben ut för tillfället, typiska fotbollsben. Dock undrar jag varför alla blåmärke kommer på vänster ben, springer jag snett? Tur de börjar gå bort såg ännu värre ut förra veckan!

Kvällen blev det mys, stor påse från videomix och film, med trevligt sällskap =). Fick ringa och ställa in sanktandagen som vi skulle haft i Ystad idag, på natten. Går inte att resa tält och ha våra aktiviteter i storm. Jätte träkigt men vi kan inte styra över vädret!


Bild: Tre filmer hanns med, älskar Johan Falk filmerna, speciellt eftersom de är verklighetsbaserade!

e och tittade på möbler på inreda. Åhhh varför är jag inte miljonär? Nepp blir IKEA nästa helg, måste fixa lägenheten! Nytt nytt nytt vill jag ha. Ruskväder har det verkligen varit. Fram med varma kläder! Ganska skönt, mysiga kläder, mössa på huvuder och osminkad hela dagen, så det ska vara på en söndag. Följde med mamma till Farstorp och tittade när de mötte Hörja. Sicken supporter jag är, stå i storm och regn och heja på Farstorp.


Bild: Rustad för höst (jätte glad att vara med på bild)


Bild: Rustad för fotbollsmatch!

Nu är det taco hos mamma!


Kommentarer
Postat av: ozzie

haha hade inte blivit sur om du lagt upp ngn bild vännen:) men bilder är inte min starkaste sida:)

2009-10-06 @ 10:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback