Årets spelare - jajamensan!

Jäklar vilken fest det blev i lördags. Först champagnefrukost med damlaget. Vad jag älskar dessa töserna. Crazy brudar hela högen. Efter champagne och lunchdisco var det ut och lira boll. Herrarna, som också skulle varit med och lira, tyckte vädret var på tok för dåligt och stannade inomhus. Hmmm... Ingen stake i dem inte!

Efter fotbollen blev det lång-dusch och disco i omklädningsrummet (när vi väl hittade stereon). Snygga som tusan blev vi! Sen vankades det fest för hela slanten. Runt 50 personer gjorde klubbstugan osäker. Vad våra ledare hade hittat på efter fotbollen och innan festen är ett mysterium. Det var mycket vingliga ben och suddiga ögon som entrade klubben. Damlaget hade prisutdelning, där JAG fick pris som årets spelare. Mycket oväntat men riktigt jävla kul! Det betydde verkligen extremt mycket och jag blev sååå glad.

Jag stannade kvar och städade lokalen, dock lämnade jag halva till herrarna. Ja något får ju dom fixa =) Dessutom pallade jag inte städa mer, höll på i nästan två timmar och lokalen var riktigt jäkla skitig. Va fasen sysslade vi med där inne? Var det Bettan som var i farten igen? Dagen efter stack jag ner till klubben vid 22.00 för att se om det var städat, men icke. Lata herrar!

I söndags var jag helt slut. Sov till 12, upp och åt rispuffar och juice till frukost. Mamma övertalade mig att det nog ändå var en hyfsad nyttig frukost; kakao är ju en böna, och vete är ju nyttigt, juice innehåller C-vitamin och frukt. Då är det bara proteinet som saknas och jag är nästan säker på att rispuffar innehåller något animaliskt fett eller så. Såg två fotbollsmatcher, synd AIK vann... Jäkla tur. Desto roligare att Liverpool tog United. Riktigt jäkla skönt!

Mamma bjöd på middag på kvällen - Gött!

Ny vecka och måndagen har redan gått. Sjukt vad tiden rinner i väg nu. Men har mycket att se fram emot så det är bara skönt att tiden försvinner... Liverpool nästa vecka. Fan va najs! Bara Gerrard kan friskna till med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback