Hatar att komma på rubriker...

Idag är det fredag... underbara fredag! Känner på mig att dagen kommer gå så himla fort.

Idag är det Tommys sista dag. Trist! Men jag håller mina tummar för ett nytt projekt inför nästa år. Tror vi skulle kunna göra underverk! Det blir lite avslutningslunch tillsammans idag. Jag vill till ett nytt ställe, är skittrött på ställena inne i stan... o all mat smakar likadant.

Här på kontoret går diskussionen varm angående vaccination eller inte vaccination för svininfluensan... Jag vet faktiskt inte vad jag tycker och tänker inte dra en lång radanger här med fördelar och nackdelar... Känns lite tröttsamt. Dock är det intressant att höra vad folk tycker här.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, kanske ska ge mig på att se idol. Eddie är ju fint ögongodis... Coolast är dock Tove. Jag skulle lätt vilja ha hennes röst! Köpa en megastor godispåse och bara frossa!

Imorn blir det avslutningsfest med damlaget tillsammans med herrlaget. Damerna kommer träffas först och ha champagnefrukost, sedan blir det fotboll med herrarna och slutligen fest med middag. Tror det kan blir riktigt skoj! Kanske till och med blir några fina skandaler... =)

See ya later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback