Söndags lugn...

Känner mig verkligen hängig idag. Ont i halsen, hosta och lite feberaktig. Jäkla svinisspruta. Men hellre lite halvsjuk än att bli riktigt dålig i influensan.

Idag blir det musikal. Mysig tradition som jag och mamma har. Varje vår och varje höst åker vi och tittar på Bjärums musikalhögskola och deras shower. Brukar vara rikigt bra. Jag är ju lite svag för musikaler. Är så imponerad av människor som kan sjunga och dansa. Faktum är att Bjärnums elever ofta gör bättre shower än "riktiga" musikaler. Det är så mycket liv och glädje och så glimten i ögat. Ja jag blir imponerad. Nästan så man bli kär i dem alla =)

Sedan blir det trerätters middag hos Mamma och Paul. Som tack för skjutsen. Var taxi till dem i natt. Jag får ju bjuda igen från mina ungdomsår då det var party i Hörja och Röke helg efter helg!

Var förresten och tittade på lägenhet i veckan, en tvåa, men jag kände direkt jag klev in i hallen att det inte var något för mig. Den kändes för sunkig och för mörk. Dessutom ingen balkong. Jag är rätt kräsen. Känns det inte nytt och fräscht så kommer jag inte trivas. Står fortfarande i valet och kvalet om att hyra eller köpa... Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback