Mitt oviktiga liv

Jag har verkligen inte haft ork att skriva något överhuvudtaget de senaste dagarna. Så, hoppas ni alla har överlevt trots att ni inte kunnat följa med i mitt spännande liv... (ironi) Helgen gick fort som vanligt. Höjdpunkten var träffen med Annika i fredags. Äntligen fick jag träffa min kompis igen. Vi fikade i 4,5 timme. Först blev det lunch, sedan eftermiddagsfika på samma stol. Vi hade så mycket att ta igen.

Lördagen blev lugn, fikade hos mamma och Paul då mina kusiner från Stockholm kom på besök. Så mysigt. Sedan blev det tennis. Det var ju inte i går. Mina slag satt inte riktigt som förr i tiden, men blev bättre ju längre vi spelade. Blev lite fin badmintonteknik i början. Skönt att vara helt ensamma i hallen. Var några snorungar som höll på att stöka i hallen. Dock var de inte så kaxiga längre när jag röt ifrån på dem, kände mig sådär lagom kärring-bitchig!

Söndagen spelade vi cup. Kändes mycket ovant att gå från ute till inne, kunde varit bra med en träning innan cup. Första matchen kändes totalt förvirrande, allt gick så snabbt och jag kände mig så klumpig. Som en jätte spelandes med en tennisboll med tuggummi under skorna. Det gick bra, vi spelade bra, dock åkte vi ut mot BK Kick som vann hela skiten.

Gulligt när jag kom upp på kontoret igår. Måns Zelmerlöv var här i torsdags (när jag var på träningscampen med All Star). Men mina kära marknadskollegor hade fixat en bild med autograf, "kramar till Linda". Det bästa var att bredvid den bilden hade teknik-Jan lagt en bild på sig själv när han äter semla och skrivit "kramar till Linda" från Jan. Det var verkligen sött! Sådana små saker kan göra en hel dag.

Händer en del kul med jobbet nu framöver. Madridresa, Julfest, Sponsorträff inför Lundakarnevalen, marknadsträff och annat skojsigt! Skulle bara haft en lägenhet. HITTA EN ÅT MIG NU!!!!

Måste jobba...

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback