Kvällan idag

Vad händer på Kvällan idag? Jaaa, inte så hemskt mycket. Snart kommer Skånes Fotbollförbund på besök. Snacka om året som varit och inför nästa år. Sanktan, sanktan, sanktan med andra ord. Det blir också en del planering idag inför avslutning med eventpoolen. Har hittat precis vad jag vill göra, kommer bli grymt kul om det går i hamn =). Får försöka deala lite idag...

Det händer mycket nu framöver, alla planerar in roligheter i november och december, vilket är bra då månaderna är väldigt tradiga annars.

Liverpool
Sponsorfest med Lundakarnevalen
Sanktan All Star till Madrid
Marknadsträff på Malmö Arena On Stage goes 80´s
Julfest med Kvällan
Avslutning med eventpoolen
Vietnam

Känns som jag kan överleva även denna hösten! Nu är det bara en viktig punkt som saknas på den listan och det är lägenhet i Malmö. Som jag vill hitta en lägenhet nu. Förvirrad blir jag med, några säger att man inte ska köpa, medan andra säger att köpa är det enda rätta. What?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback