Kvällan i veckan

Då är man på Kvällsposten igen. Knall pall förkyld och FORTFARANDE ont i armen. Inte speciellt kul. Så vad händer då på Kvällsposten denna vecka? Är faktiskt en väldigt lugn jobbvecka jag har framför mig. Lite möte, svara på lite mail, skicka ut inbjudningar till eventpoolen, ja det är väl det som står först på tur. Onsdag jobbar jag bara halvdag, har massa ärende jag måste få gjort i Hässleholm innan det bär av till Madrid. På torsdag kväll är det sponsorträff inför Lundakarnevalen. Back to AF-borgen haha. Fredag ska jag på musikal med mamma. Lördag blir det cup i Växjö och söndag blir det packning. Sedan var denna veckan slut. 

Jag har hittat en tröja på Lacoste som jag bara måste ha... Dock kostar den över 2000. Inte läge för det nu va! Måste nog prioritera en vinterjacka istället. Varför är man inte miljonär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback