Bildspel från förra helgen

Okej, lovade ju bilder för några dagar sen på förra helgens bravader, men den här veckan har varit helt galen och jag har helt enkelt inte haft en minut över för bloggen. Crazy! Här kommer dem dock, ett litet skönt bildspel från förra långhelgen.

Torsdag:

Grillning med familjen











Fredag:

Bild: Kunde gå lite tidigare från KvP och hann möta upp Danne för en fika i stan. Mums!


Bild: På kvällen kom Martin och Maria och grillade, vi planerade vinterns Vietnamresa!

Lördag:

Tidig seriefinal mot Hammenhög, tyvärr förlust med 2-0. Jag är sämst förlorare i världen. På kvällen var det mellanstadiedisco, Nora och Elida hade fyllt 25. Vi åt popcorn, lyssnade på gamla mellanstadiehits och tuggade stora tuggummi, precis som förr. Dock kan jag inte minnas att jag drack bål och vin i klass 4-6... Måste förträngt det!


Bild: Gunnar är glad när det är dags för match


Bild: Grymt fokuserad, nästan lika bra som Torres...


Bild: Ozzie laddar på bussen

Bild: Ingen vacker syn, men det är fakta, såhär ser fotbollsfötter ut efter några matcher. Blåa tår och skavsår.


Bild: Fia är grymt laddad, denna blick skojar man inte om.


Bild: Coachen spanar


Bild: Nina och Maria taggar upp sig inför mellanstadiedisco


Bild: Kvällens födelsedagsbarn, Elida och Nora i egendesignade kjolar


Bild: Annika vågar allt!

På söndagen var det dags för match igen, ställde upp och dubblerad då B-laget saknade folk. Var riktigt kul, vi mötte serieettan. Dock tyckte min kropp inte det var lika kul på kvällen, helt slut i varenda muskel. Måste komma i håg att jag inte är 20 längre... =)

Så, det var väl en fin sammanfattning från förra helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback