Blyger

Jobbar, men i dag har jag dåligt med motivation. Sitter och stirrar på skärmen men får inget gjort. Har en sådan "blyg" dag, när jag tycker det är jobbigt att ringa ett samtal, jobbigt att ta kontakt med folk och skjuter på det under hela dagen. Konstigt för det är så inte jag... Jag gillar ju att prata, gillar att ta kontakt med nya människor och är egentligen en social varelse. Undra varför man då har sådana här dagar.

Se hela bilden


Ska på möte med Helsingborgs IF i eftermiddag. Hoppas jag får tillbaka min sociala gen tills dess

Jag längtar till sommaren. Första sommaren där jag kan ta ut semester. Ska bli så skönt. Börjar sommaren fint med en resa till Grekland. Sedan blir det jobb i två veckor, vi är huvudsponsorer till Åhus Beachhandboll, så ska bo nere i Åhus i 10 dagar. Sen ska jag försöka vara ledig i två veckor. Vill upp till stugan och bara kunna slappa där i några dagar. Sundsandvik är nog det bästa stället på jorden. Skulle vara riktigt kul att dra upp ett helt gäng och bara vara!

Nu är jag hungrig, ska höra med Tommy om han vill äta snart. Här blir det taco, fast utan tacoskal, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback