Upplevelser som förgyller vardagen

Jaa, då var det fredag... De flesta tänker nog, guuuud vad skönt att veckan äntligen är slut!!! Visst är det skönt med helg, men för mig dyker lixom helgen bara upp, jaha nu var det fredag och helg. Det är inte så att jag går och längtar efter helgen och räknar ner dagarna som många andra gör. Detta beror ju sjäjlvklart på att jag trivs så otroligt bra med mitt jobb, det är ett drömjobb och jag njuter av varje dag! Det är klart man har jobbiga dagar med, när man är trött och har tråkiga arbetsuppgifter, men i stora drag trivs jag som en fisk i vattnet.

Satt lite och tänkte på vad jag har fått uppleva sen jag började jobba på KvP:

- Resa till Milano, sitta i solen på torget, dricka vin, mysa med helt underbara människor, se fotboll, äta gott och självklart gå ut på ett häftigt uteställe.

- Stå på VIP listan till fotbollsgalans efterfest på Undici och festa med alla fotbollsprofiler.

- VIP kort till alla HIF och MFF matcher.

- Bo i lyxstuga i Åre, åka skidor, se världscupen, umgås med mysiga jobbkollegor, afterworka på bygget, gå på fin sponsormiddag, träffa kända skidprofiler bland mycket annat.

- Se SM finalerna i innebandy och gå på deras SM middag med efterföljande efterfest.

- Åka till Holland, sitta på mysiga café, träffa Andreas Granqvist, gå på häftigaste pianobaren, se fotboll och mycket mer.

Helt otroligt, då har jag ändå bara jobbat i 8 månader... Hoppas fortsättningen blir lika utmanande!

I morgon ska jag samla vuxenpoäng, ska umgås med min pappa en hel dag. Vi ska fiska. Jag vill inte döda någon fisk och jag vill inte agna, jag vill bara känna rycket och dra upp fisken.


Dags att äta, grillade fläskfilé med god sallad och guacemola, mums mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback