Yeahy!

Dåååå vad det äntligen dags! I morgon bär det av till Greece! Fick lite smått panik idag. Hittade verkligen inte mitt pass... Letade hela morgonen. Sen bar det av till Åhus, messade då mamma om passet. Hade inte velat göra det innan dess eftersom hon blir så stissig. Fick följande sms som svar:
"Linda, hur fan kan du åka till Åhus när du inte har ditt pass"

Haha!

Paul hade en teori. När jag stöter på jobbiga saker så flyr jag problemet. Undra om det verkligen stämmer? Det gör det kansek. Hmm kan väl kanske stämma lite. Sen ville jag ju inte missa en soldag. Helt underbart i Åhus idag. Varmt, fläktade lite och varmt i vattnet. 

 När jag kom hem hittade jag dock passet igen. Gött! Slipper jag bege mig till Sturup i morn och fixa nytt pass.Hoppas nu bara vädret är fint i Grekland, har väl varit lite sisådär den senaste veckan. Aja, ska bara bli skönt att komma i väg, blir det inte sol kommer jag ju bli kulturellt lärd av alla sevärdheter. 

Nu ska jag trycka ner det sista i väskan. Ja, som vanligt har jag för mycket med mig. Men jag vill ha lite att välja på. Då prioriterar jag faktiskt att ha valbarhet och få dras med en tyngre väska. Lite pinsamt var det dock sist, jag fick en lapp på min väska, en varningslapp där det stod heavy. Hmm, det var faktiskt lite pinsamt. 

Kalimera (hmm eller är det kalispera??!?)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback