Nedräkning!

Så, då var det måndag igen...

Nu börjar min nedräkning... om exakt en vecka och en dag kommer jag inte sitta på min kontorsstol med naturgodis och pepsimax framför mig och längta tills nästa Robertokaffe!

Nej för om exakt en vecka och en dag kommer jag befinna mig på detta ljuvliga ställe.



Nästa måndag sätter jag mig på flyget som tar mig till Parga i Grekland. Jag ska verkligen bara slappa, det är jag värd efter all stress som varit denna våren. Tänkte mig följande upplägg;

Joggingtur på stranden
Frukost
Sol och bad vid havet
Lunch baserad på vattenmelon och ananas
Mer sol och bad
Upptäcka öns sevärdigheter
Drink på balkongen
Middag och känna pulsen i staden

Inte helt fel väl? Kan man nog stå ut med. Hoppas bara solen är på sitt bästa humör!

_________________________________________________________________________________________________

Nu har jag en liten paus i mitt Sanktanprojekt (världens största fotbollsturnering, http://www.sanktan.se/), eftersom ungdomsserierna har uppehåll just nu.
 
Skönt, samtidigt som jag saknar det. Mitt nästa projekt är verkligen super kul, även om jag känner mig lite stressad att hinna klart med allt i tid. Kvällsposten är med som huvudsponsorer till Åhus Beachhandboll och vi har storslagna planer för veckan.


Den 10-19 juli kommer vi befinna oss på stranden i Åhus. Jag tycker verkligen ni ska komma och hälsa på i vårt tält. Vi kommer ha följande aktiviteter;


- Gör din egen löpsedel

- Första hjälpen mot getingstick

- Mr/Madame X

- Tävling, hur hårt kan du skjuta

- Kändishörna med autografskrivning





Vi kommer bo i Åhus under de 10 dagar som festivalen pågår. Vi är fyra stycken som ska jobba på stranden och bor i en liten stuga i närheten av bryggan i Åhus. På dagarna kommer det vara fullt ös, dock är jag lite orolig för hur jag kommer klara kvällarna. Jag är så rastlös och kommer väl klättra på väggarna till sist. Nä, vi måste helt enkelt aktivera oss i vår lilla stuga, sällskapsspel är ett måste (sålänge jag vinner, annars blir de ingen rolig kväll)!

Lunchen slut och dags att ta tag i jubbet!
See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback