Ensam och deppad

Jaa, då sitter man här själv hemma 1 på natten. Hade SPA kväll här ikväll med Maria och Annika. En tjej från Mary Kay kom och vi körde hela spakittet. Så lena som mina ben är just nu har de aldrig förr varit. Ingen överdrift! Man skulle kunna ta fel på mina ben och ett oljepolerat golv (vet inte hur det känns men gissar att det är lent och mjukt). Sen kom Sandra och Marie hit och även Nina och Maria tittade in en sväng. Vi partade på och det kändes lite som gamla tider, med ragnar och jag har aldrig. Nu precis drog alla i väg till Kingan. Jag blev dock kvar hemma. Vägrar gå ut i glasögon och osminkad... (ni vet min ögoninfektion)

Jaja får väl gå och lägga mig då!


God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback