En liten liten liten powernap....

Jag orkar inte vara social idag. Min stora hunger efter att hela tiden prata med människor omkring mig och höras är som försvunnen. Jag vill bara sjunka ner bakom mitt jätte skrivbord och gömma mig bakom datorn. Kanske ha en liten kudde att vila huvudet på och bara blunde en liten liten stund. En snabb powernap... Undra om någon skulle märka? Nej, måste fylla på kaffe. Har ju trots allt kontorets tjusigaste kopp, Liverpool - you never walk alone. Fast jag kanske skulle vila en liten liten stund först. Äsch skärpning. Du JOBBAR.

På tåget hem blir det definitivt sova som gäller. Måste ladda inför kvällens pass!

Kommentarer
Postat av: Mathias

Har du inte sett Seinfeld-avsnittet när George bygger in en säng i sitt skrivbord för att kunna ta power naps? Tips till dig ;)

2009-12-02 @ 09:23:55
URL: http://fisbook.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback