Glen Johnson

Nu vart Lucia över, eller inte riktigt. Sista framträdet idag med Luciorna. Det känns faktiskt lite konstigt, när Luciadagen har varit vill man lixom inte höra fler Luciatåg. Så är det avtackning i eftermiddag och så dröjer det ett år innan det är dags för nästa Luciaturné. Skönt.

Igår blev jag medlurad. Mamma, Paul och Emil skulle till kyrkan för att lyssna på Lucia. Mysigt, tänkte jag. Kanske man kan få riktig Luciakänsla. Jag trodde då att det skulle vara Hässleholms luciatåg och att det skulle kanske vara en sådär 10 låtar. Nepp det var Hässleholmskyrkas 4 olika körer som sjöng i 1,5 timme. Hur många luciasånger finns det? Emil och jag var nog ungefär lika rastlösa, spelade på min telefon och lekte sten, sax, påse, Paul sov och mamma försökte se intresserad ut. Haha... inte riktigt vad vi trodde det skulle vara.

Igår på fotbollen hade vi pilates som alternativ träning. Pilates innebär smidighet och vighet... Något jag saknar HELT! Det var ingen rolig träning, gjorde bara ont i alla mina snälla leder. Vad behöver jag vara vig för? Nästa söndag blir det core och det ser jag fram emot. Magrutor till sommaren kanske... hehe 



Vad händer med Liverpool? Förlust mot Arsenal igår. Stackars min lilla favorit, självmål och allt. Men man kan ju inte ligga i topp varje år. Guuuuuuu va jag längtar tillbaka till Liverpool, vi hade ju så grymt najsiga platser med. Man ser på bilderna hur nära vi faktiskt satt. Nepp får nog lägga upp lite bilder från resan, som jag kan drömma vidare till. Man ser på bilderna hur nära vi satt, kunde ju praktiskt röra vid spelarna.


Bild: Uppladdning på det mysiga lilla hotellet.


Bild: Vi besökte självklart The Cavern (för er som inte är så kulturella är detta den lilla puben där Beatles hade sin första spelning)


Bild: Rundtur på Anfield


Bild: Redo för match!


Bild: En annan favorit... (se hur nära vi är!)


Bild: Liverpool mötte Sebastian Larssons Birmingham


Bild: Matchens bästa spelare (fick även 5 getingar i Expressen)


Bild: Middag på Carraghers egen restaurang var såklart ett måste (två gånger om)

Vad jag längtar tillbaka. Hade helt klart kunant tänka mig att bo i Liverpool, tyckte det var en mycket mysig stad.

Kommentarer
Postat av: elida

I love snoop :) kidding. ser jävligt nice ut, snyggo!

2009-12-14 @ 11:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback