Derby MFF - HIF

Ikväll är det viktigt! Såååå viktigt.

En kollega sa, äsch vinner dem ikväll är det bara olycksfall i arbetet.

Förväntningarna är alltid så höga inför säsongen och därför känns varje förlust så oerhört hård. Hoppet är det sista som överger en men nu har det snart gått för långt. Jag orkar inte ha hopp längre. Jag behöver en vinst.

Jag skulle vilja vara IFK götborgare, jag gillar deras fotboll och jag gillar deras effektivitet. 4-0 mot ett elfsborg som ändå spelade bra. Men Göteborg är inte Malmö. Malmö är Malmö och ikväll lever jag på det sista lilla hopp som finns kvar.

Snälla snälla MFF, sätt era chansen ikväll, ge mig hoppet tillbaka.

Malmö FF


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback