Bästa botemedlet mot höstdepression!

Nu är det klart! Vi har bokat resa. Inte bara en resa utan två små resor blir det i höst/vinter. Härligt härligt. Jag hatar verkligen mörker och kyla. Det finns inget värre. Bästa sättet att komma ifrån skiten och klara sig igenom vinterhalvåret är att hitta på roliga saker. Denna hösten kommer jag nog överleva utan bekymmer!

Sååå

Den 7/11 - 10/11 bär det av till Liverpool. Äntligen ska jag få se dem spela live. Längtar längtar längtar! Matchen spelas mot Birmingham. Åker med Annlouise, Daniel och Joel och det kommer bli super bra! Att Joel är Liverpoolare går det inte att ta miste på, beviset sitter stort och rött på hans underarm.

 


I december går resväskan mot varmare breddgrader. Då packar jag bikinin och drar till Vietnam. 14 dagar blir jag borta. Först några dagar i Saigon och sedan vidare mot Phu Quoc. Härligt. Med sol och bad så känns januari genast lite lättare att ta sig igenom.




Eventuellt blir det ännu en resa, dock jobbresa, men ändå. Sanktan All Star ska på internationellt träningsläger, antingen till Italien, Spanien eller England. Jag håller tummarna för Spanien. Oavsett är det roligt att komma i väg. I så fall åker vi i November. Min novembermånad kommer springa i väg.


Kommentarer
Postat av: Josephine

Ååh, Vietnam låter härligt. Du kan väl ta med mig som handbagage? Jag ska bara banta ner mig ett antal kilo först... :P Haha :)

2009-09-01 @ 10:03:07
URL: http://mindedmash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback